Prijzen & verkoop mogelijkheden

Welke verkoopprijs kan ik zelf hanteren?

Bij ieder product staat een advies verkoopprijs vermeld. Je bent uiteraard vrij om je eigen prijs te bepalen.

Kan ik korting krijgen als ik meer bestel?

Wij hanteren staffelprijzen voor grotere orders. Neem contact op via info@my-moments.nl om onze staffelprijzen per product aan te vragen.

Kunnen jullie producten op maat voor me ontwikkelen?

Jazeker, wij bieden maatwerk aan. Wil je een eigen giftbox ontwikkelen of heb je een idee voor een productlijn in thee, chocolade of geurkaarsen? Dan denken we graag met je mee.

Mag ik jullie producten ook op BOL of andere platformen verkopen?

Onze 'Moments' branded producten mogen uitsluitend verkocht worden binnen je eigen verkoopkanalen. Dat betekent dat het verkopen op openbare platformen zoals BOL, Amazon of Orderchamp niet is toegestaan. Wanneer we een maatwerk product met jouw eigen label ontwikkelen, mag je dit uiteraard op alle platformen zelf aanbieden.

Producten & toepassingen

Kan ik jullie thee met een eigen label voeren (private label)?

De aangeboden smaken op deze webshop mogen niet in een private label gevoerd worden. Wanneer je toch een private label wilt, kunnen we je hier wellicht mee helpen. Neem dan contact met ons op.

Bevatten de producten EAN-codes en barcodes?

Ja, onze producten zijn voorzien van een EAN-code en bevatten tevens een barcode op de verpakking. Tevens hebben we een productdatabase beschikbaar zodat je snel en eenvoudig de productgegevens in jouw systeem kunt importeren.

Veranderen de ingrediënten per thee smaak?

We streven ernaar dit consistent te houden. Echter kan het voorkomen dat bepaalde ingrediënten niet meer verkrijgbaar zijn en hier dus vervangers voor nodig zijn. Het kan dus voorkomen dat ingrediënten inderdaad af en toe veranderen, maar de smaken blijven uiteraard intact. We zijn helaas niet in staat om voor ingrediënt wijzigingen te communiceren. Dit zul je dus zelf in de gaten moeten houden.

Zijn jullie BIO & vegan ook gecertificeerd?

Onze BIO producten zijn écht biologisch, maar wij zijn als organisatie helaas nog niet in bezit van de certificaten. Uiteraard werken we eraan om op termijn de nodige certificeringen te behalen. Zodra wij de certificeringen hebben behaald, zal dit ook op de BIO producten vermeld worden.

Hoe lang is de thee houdbaar?

De thee is gemiddels 6 tot 24 maanden na aankoop houdbaar. We streven ernaar om de houdbaarheid zo lang mogelijk te houden. De houdbaarheid wordt voor refills en blikken (75 gram) vermeld op de verpakking.

Hebben jullie promotiemateriaal van jullie merk?

Onze productfoto's en folders zijn op aanvraag beschikbaar.

In welke talen worden jullie verpakkingen geleverd?

Onze verpakkingen zijn in het Engels, Nederlands en Duits. Met uitzondering van de samples en refill verpakkingen. Deze verpakkingen zijn in het Engels.

Verzenden & retouren

Wat zijn de verzendkosten?

Verzending & handling binnen Nederland:

- Orders tot €250 > 12,50 verzendkosten

- Orders tot €750 > 6,00 verzendkosten

- Orders vanaf €750 > gratis verzending

-------

Verzending & handling naar België & Duitsland:

- Orders tot €250 > 16,50 verzendkosten

- Orders tot €750 > 8,00 verzendkosten

- Orders vanaf €750 > gratis verzending

-------

Verzending & handling naar rest van EU:

- Orders tot €250 > 40,00 verzendkosten

- Orders tot €750 > 20,00 verzendkosten

- Orders vanaf €750 > gratis verzending

Wat zijn de levertijden?

Gemiddeld genomen is dit 5 tot 10 werkdagen. Voor maatwerk oplossingen is de levertijd in overleg.

Hoe wordt het verzonden

Wij kiezen de verzender die we zelf het beste vinden passen. Onze producten worden stevig verpakt waardoor de kans op schade minimaal is.

Wanneer mag ik retourneren?

Je mag in de volgende gevallen retourneren:

- Binnen 10 werkdagen na ontvangst

- Artikelen zijn zichtbaar beschadigd

- Je hebt de verkeerde artikelen ontvangen

- Je bent ontevreden over de kwaliteit

- Uiteraard kun je voor de verzending je bestelling ook annuleren. Zorg dat je dit echt vóór de verzending doorgeeft

------

Je mag in de volgende gevallen niet retourneren:

- Na 10 werkdagen van ontvangst

- De producten zijn zichtbaar geopend of gebruikt

- Gepersonaliseerde oplossingen zijn niet retourneerbaar. Ook niet binnen het termijn van 10 werkdagen